Kurssit

Pilateskurssit

Pilates tutuksi - kurssi

Hyvä tapa aloittaa harjoittelu Ihana Studion viikkotunneilla on käydä ensin Pilates tutuksi -kurssi tai yksityistunti.

Kurssilla ja yksityistunnilla käydään perusteellisesti läpi pilatesharjoittelua ohjaavat periaatteet ja pääset tutustumaan alkeis- ja perustason harjoitteisiin.

Laitepilates

Laitepilates on ihana tapa syventää omaa kehon tuntemusta ja kehittää notkeutta, liikehallintaa ja koordinaatiota. Studiolla harjoitellaan laitepilatesta pienryhmissä kolmella reformer-laitteella.

Ihanat pienet - pilatesta äideille ja taaperoille

Ihanat pienet- ryhmä on liikkuvaisille vauvoille tai taaperoille sekä äideille tarkoitettu oma pilatesryhmä. 

Mama Pilates

Mama Pilates -kurssi on suunniteltu erityisesti raskaana oleville lempeään liikkumiseen, syvän lihastuen herättelyyn ja kehon kannattelun harjoitteluun. Kurssin liikevalikoima soveltuu myös synnyttäneille.

Ihana Mama Run!

Keväällä ja kesällä 2021 Mama+ baby kurssin korvaa ulkoryhmä: Ihana Mama Run! Tällä kurssilla valmistamme kehoa lenkkeilyyn, hölkkään tai juoksuun. Kurssilla kehonhallintasi paranee sekä ala-ja keskivartalon lihaskunto vahvistuu!

Liikunta- ja valmennuskurssit

Kahvakuula + kehonpaino-ulkotreeni

Kesällä 2021 liikutaan ilolla kahvakuulan ja kehonpainoharjoittelun yhdistelmätunnilla! Tämä superhauska ulkotunti yhdistää kahvakuulan sekä luovan ja monipuolisen kehonpainoharjoittelun parhaat palat. Tervetuloa mukaan!

Äidin oma treeni - keskivartalo vahvaksi!

Tervetuloa aloittamaan treeni synnytyksen jälkeen! Tällä kurssilla rakennamme tietä kohti parempaa keskivartalon hahmotusta, hallintaa ja voimaa. 

Kurssin ohjaa äitiysfysioterapeutti Tessa Selenius.

Muut kurssit

Vauvahierontakurssi

Kurssilla opit mm. rentouttamaan lastasi, helpottamaan vatsavaivoja ja nukkumista. Hieronnan avulla vahvistat yhteyttä kasvavaan lapseesi.

Rentoutustunti

Haluatko panostaa omaan hyvinvointiisi, parantaa rentoutumistaitojasi ja löytää mielen ja kehon yhteyden?

 

Vapauta hengitys -workshop

Ymmärrät kaksituntisen workshopin jälkeen paremmin hengityksen anatomiaa ja dynamiikkaa kehossasi. Vapauta hengityksen virtaus kehossasi.