Ihana Studio avasi ovensa elokuussa 2019 uusissa ja monipuolisemmissa tiloissa osoitteessa Tukkikatu 2, Lappeenranta. 

Löydät saman katon alta laajan valikoiman palveluita sinun parhaaksesi: pilates ja laitepilates viikkotunnit, kurssit ja valmennukset. Fysioterapiassa äitiysfysioterapia, alaraajafysioterapia ja fysiovalmennus. Lämpimästi tervetuloa niin uudet kuin vanhatkin asiakkaamme!

 

Ihana Studio

Pilates & Fysio

Pilates

Haluaisitko, että sinun on mukava olla omassa kropassasi ja että voisit liikkua vaivattomasti ja kepeästi joka päivä?

Ihana Studiolla on tarjolla pilateksen ryhmätunteja, yksityistunteja sekä kursseja.

Fysio

Fysioterapia ja valmennus: lempeä liike ja oman kehon kuuntelu – ehkäise kehon krempat ja vaivat liikkeellä, joka tekee sinulle hyvää.

Lempeällä liikkeellä saat joustavasti liikkuvan ja tasapainoisen kehon, joka tuntuu hyvältä.

Pilatesharjoittelu ja sinun arkeesi suunniteltu monipuolinen liike oman kehosi ehdoilla vie sinut kohti rentoutta sekä jumitonta arkea.

facebook

Uusimmat

Ihana pilates ja fysio
Ihana pilates ja fysio1 hour ago
Tammikuun vauvahierontakurssin kurssipäivissä tapahtui pieni muutos ja mukaan kurssille mahtuu vielä!

Kurssipäivät ovat:
ke 23.1.2020 klo 11.30-13
ma 27.1. klo 13-14.30

Tervetuloa mukaan, kurkkaa lisätietoja:

https://www.ihanastudio.fi/vauvahierontakurssi-lappeenranta/
tai
www.marjosinkko.fi
Ihana pilates ja fysio
Ihana pilates ja fysio2 days ago
Äidin oma treeni-kurssin sisältö on nyt valmiina treenaajia odottamassa 🤩

Äitien treenit alkavat maanantaina 3.2. klo 17!

Treenit ovat napakoita ja vahvistavia, monipuolisesti koko keho huomioiden. Jos synnytyksestä on vierähtänyt pidempikin aika, ei se haittaa, tervetuloa mukaan!

Kurssilla siuta ohjaavat äitiysfysioterapeutit Piia ja Tessa.

Voit kurkata kurssista lisätietoja täältä: https://www.ihanastudio.fi/keskivartalo-vahvaksi-kurssi/
Ihana pilates ja fysio
Ihana pilates ja fysio3 days ago
Mitä kaikkea kuuluu aamuusi?

Voisiko omaa oloa ja vireyttä säätää hyvään suuntaan jo heti aamusta? Aamu on monelle meistä tietynlainen rutiinien toteuttamisen hetki. Omaa aamun kulkua ei ehkä tule kyseenalaistettua, koska siihen saattaa kuulua jo aika paljon asioita. Jos kuitenkin miettisi aamun hetkenä, mikä määrittää jo aika paljon sitä, millaisella energialla ja tunnelmalla koko päivä alkaa kulkea.

Kokeile varata aamuusi oma pieni hetki. Liikkumishetki. Herää 10 minuuttia aikaisemmin (ei pois unesta- mene nukkumaan aikaisemmin) ja suo pieni kropan herättelytuokio itsellesi. Sillä ei ole niinkään väliä, mitä ja miten liikut, vaan se, että soisit itsellesi mahdollisuuden herätä päivään.

Pyörittele niveliä, käy kyykyssä, venytä, hyppele, punnerra, taivuta. 10 minuuttia.

Vaikka olisit aamu-uninen, ei aamu-ihminen, kiireinen, väsynyt, lapset on, pitää mennä... Tee silti. Kokeile miltä tuntuu. Helppo ja halpa keino aloittaa päivä hyvällä energialla.

Hyviä aamuja siulle.

T. Piia

tarina

Ihana Studio

Ihana studio on olemassa sitä varten, että jokainen meistä saisi nauttia liikkumisesta ja omasta kehostaan lempeydellä. Haluamme opettaa omaa kehoa kuuntelevaa liikkumista ja tapaa olla. Ihana studiolla liikkumisen kulttuuri on sitä, että jokainen saa tulla studiolle liikkumaan omana itsenään, sellaisena kuin on. Se, että olet itsellesi läsnä liikkeen kautta, riittää.

Liikkuminen on omasta kehosta iloitsemista ja nauttimista. Täällä opit hyväksyvän ja kunnoittavan asenteen omaa kehoasi kohtaan. Emme myöskään halua, että kukaan rankaisee itseään liikkumisella vaan jokaisella on lupa nauttia liikkumisesta ihan joka päivä!

 

blogi

Uusimmat blogissa

Onkohan pilates minua varten?

Jatkan pilates-aiheista kirjoitusten sarjaa pohtimalla sitä, kenelle pilatesharjoittelu on tarkoitettu. Kuka siitä hyötyy? Lyhykäisesti pilateksesta hyötyä elämäänsä ja liikkumiseensa varmuutta ja  vapautta voi saada esimerkiksi: ihminen joka ei vielä liiku (mutta...

lue lisää

Mitä on pilates?

Pyöräytetäänpä ilmoille pieni sarja kirjoituksia, joissa pengotaan perinpohjin sitä, mistä pilateksessa on oikein kyse. Kirjoitan sinulle pilateksesta, jotta saisit lajista hieman tarkemman mielikuvan, kuin että se on rauhallista jumppaa jossa hengitetään. Meitä...

lue lisää